Pia Hass
Email: info@piahass.dk
Betaling
Pia Hass modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og Diners. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Prisen for fragt tillægges prisen.
Pia Hass bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Pia Hass leverer til det meste af Europa, priserne vises når du har tastet din adresse i forbindelse med dit køb. Vi afsender de bestilte produkter inden for 5 hverdage efter dit køb, med ordre indgået inden kl. 12.00, med mindre der er tale om et produkt på forudbestilling, i så fald vil produktet blive afsendt på udgivelsesdagen.
Er produktet blevet beskadiget under leveringen, skal dette meddeles os på email samme dag, eller hurtigst muligt herefter inden for rimelighedens grænser. Husk altid at gemme original emballagen. Ved udlandsforsendelser kan kunden blive bedt om at rapportere skaden på det lokale postkontor inden for 7 dage efter modtagelse. Derfor er det yderst vigtigt at informere os helst samme dag som modtagelsen, så vi kan vejlede omkring processen. Et nyt produkt vil blive sendt til dig når beviset herfor er blevet evalueret.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven (jf. LBK nr 140 af 17/02/2014 med senere ændringer). Reklamationsretten omfatter fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationsretten omfatter ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Pia Hass dækker returneringsomkostninger i rimeligt omfang, hvis reklamationen anerkendes.
Ved returnering eller reklamation
Rettes henvendelse til:
Pia Hass (info)
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop inden for EU.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen jf. Lov om forbrugeraftale (LOV nr 1457 af 17/12/2013) § 19 stk. 2nr. 2). Er pakken sendt til en pakkeshop vil pakken blive regnet for modtaget når du har hentet den. Du har op til 7 dage til at hente din pakke i pakkeshoppen. Er der tale om en service begynder perioden for fortrydelsesretten samme dag som aftalen indgås.
Fortrydelse skal anmeldes via en utvetydig erklæring til os senest 14 dage efter modtagelse af varen og du skal senest 14 dage efter indsendelsen af anmeldelsen returnere forsendelsen.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Hvis De udøver Deres fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra Dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af Deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om Deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som De benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur.
Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder.
Meddelelse om fortrydelse skal gives pr. email. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Vi vil altid forsøge at hjælpe så godt som vi kan og finde en god løsning for alle. Er du dog stadig utilfreds, kan der sendes en klage over et produkt, købt i vores Webshop, til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: